"Silly"

Hej kära vänner!
Veckan rullar igång, jag fick vara med Orli i skolan idag vilket var väldigt spännande. Hon går i en montessoriskola vilket var kul att se för jag har läst om det men aldrig sett hur de jobbar. 
Orli går mer och mer, och jag blir så stolt. Men hon blir också mer och mer trotsig vilket kanske inte gör mig lika lycklig...
 
Gör framsteg med de äldra barnen för idag sa 10 åriga pojken att jag kunde få skjusa honom till skolan!!!! :D Han blir alltid tjurig om de ens nämner att jag ska skjusa honom, han går hellre upp en halvtimma tidigare för att få kunna åka med mamma till skolan. Men idag så kom han upp sent och sa att han inte skulle hinna med att åka med mamma så jag kunde skjusa honom istället, jag lyste upp inombords!!
 
I helgen har jag fixat min vägg, hängt upp alla mina bilder så jag känner mig mer som hemma :D (har ingen bild på datorn, men tänkte att jag ska se om jag kan blogga från min mobil någon gång så att jag kan visa er bilder jag har där :) Annars så hängde jag med mina underbara vänner, som jag blir så glad varje gång jag tänker på att jag har dem! Vi har blivit lite som en knäpp och konstig au pair familj. Och jag, Julia, Tim och Pia ska ut på riktiga äventyr i helgen för vi ska till AUSTIN!! Excited!!! :D
 
Random Bilder:
 
 
Snapchat på Stbx
Världens vackraste
 
Lunch
Mums!
 
Mina fina vänner!
Cuddeling at Ruggles
Jupp, bara för att vi stannade på vägen hem för att vi såg en gammal ambulanse parkerad
 
Bättre kan man väl inte ha det, men kallt va det!
Tummen upp
 
Huggis from Houston!
 
 

Kommentera här: