Color Fun Run

Japp jag har gjort det alla vill göra (?), jag har sprungit ett 5 kilometers lopp där människor kastar färgpulver på en! Och ni skulle bara veta hur KUL DET VAR!!!! :D 

När vi kom dit så regna och åska det, så loppet blev framskjutet ungefär en timma. Men under denna tid fick vi roa oss själva med påsar med färgpulver, och det var ju inte så farligt. Alla mina vänner FÖRUTOM jag hade bokat loppet på förmiddagen, fråga mig inte hur det gick till för det e en helt annan historia. Så de sprang loppet och kom tillbaka gröna, blåa, lila, rosa och oranga, mina färg-glada vänner. Gulliga som de är så väntade de med mig ända tills kvällen när jag skulle springa. Under tiden emellan loppen åt vi mat, och eftersom Pia fyllde år så festade vi till det med tårta på en bänk utanför Kroger(Usa:s Ica) :D 
På kvällen var det då min tur att springa, men kriminella som mina vänner är så "sprang de med mig" (de fuskade mest och tog alla genvägar som gick). Under kvällsloppet hade alla glowsticks vilket gjorde det mycket coolare!
Så det var en väldigt färgglad och härlig dag :D
 
Och sen måste jag berätta det coolaste som hände!!!! Efter varje lopp så fick alla en påse med färg som var meningen att vi skulle kasta upp samtidigt så att fotografen får coola bilder från liften som han åkte upp i. Så på kvällen så hade de två sådana här uppkastningar, under första så fotade jag på marken, men sa till min kompis: "Tror du jag kan fråga om jag får följa med upp i liften nästa gång?". Vi var lika osäkra båda två, men jag bestämde mig, så jag fråga och om inget annat fick svaret JA!!! :D såå jag fick följa med fotografen upp i liften och fota allt uppifrån, coolaste ever!!!!!!
 
 
Julia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Freddo skulle inte va med och springa, men efter en jättekram var han lika färgglad som oss andra!
 
Janina, Freddo, Julia, Tim, Kathy, Pia och jag :D
 
 
Hurtbullarna nr 1
 
Kathy
Tim
Janina
Kathys hår var ett konstverk !
 
Glowglasses, vacker som vanligt
 
Rulla rulla
 
 
 
japp japp, vi är helt normala
 
 
Asså så klockren, smurfen tittar fram xP
 
Högt däruppifrån
 
Färgglatt värre
 
Dusch dags!
 
Massa kramar från Houston TX
 
 

Kommentera här: