Raporterar från Houston, Texas Amerika

Hallå kära vänner, har sagt att jag ska försöka starta en blogg och här är mitt försök :)
Jag orkar inte göra en ny så jag använder min väldigt gamla blogg, hoppas det funkar.
Jag tänker att jag gör en snabb uppdate om vad som hänt den senaste 1,5 månaden:
 
New york city var Awesome!!! Jag hade världens tur som kom dit redan på söndagen vilket betydde att jag och två nyfunna vänner fick chansen att åka in till NYC helt själva och strosa och göra allt vad vi ville :D Vi såg madison squre garden, gick på fifth avenue, stod i mitten av time squre, shoppade på forever21 och åt på hard rock cafe :D Veckan bestod av nya vänner, metalsjukhus till boende, inplastade sängar, amerikansk undervisning och äcklig mat. Sen på fredagen bar det av mot Houston Texas.
 
För de folk som undrar hur jag har det här; Jag har det super duper toppen här borta!!!!!!!!!!!!
Jag är nu inne på min 7 vecka i USA, och min 6 vecka i Houston. Jag har världens finaste familj här, jag trivs verkligen hur bra som helst! Jobbet är lite annorlunda än vad som var tänkte eftersom mamman börjat jobba vilket inte var planerat och vilket är en väldigt invecklad historia :) den 3,5 åriga dottern är nog den sötaste och charmigaste som finns på hela jorden och hon har utvecklats så sjukt mycket sen jag kom vilket är otroligt hftigt att se och få vara med om och en del av. De andra barnen är riktigt härliga när de väl släpper in en! :D Föräldrarna är de sötaste, de gör allt för att jag ska trivas och jag känner mig verkligen som en i familjen!
 
Jag har också haft turen att få helt galet underbara kompisar här! Vi är ett stort gäng som hänger och det är hur kul som helst :D Vi har varit i galvestone tsm, sprungit the color fun run tillsammans, lagat mat, lekt kurragömma, haft picknick, ätit cookie dough och mest av allt träffats och hängt på stbx :D 
 
 
 
 
På skolan med svenska gänget, så vackra!
NYC
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Galvestone över dagen
 
 Härliga vänner!
 
Julia 
 
 
 
"No-evil monkeys"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Picknick i en av många fina parker i Houston
Mys i Memorial park
Min underbara skyddsängel här
BIO!
 
Nya Smultronställe!(Får mig att tänka på midsommar :)
 
 
Starbuck, jupp jupp :)
 
Första inlägget avklarat och upplagt. Tänkte att jag ska lägga upp lite bilder från "The color fun run" sen för det e så många och coola bilder att de förtjänar ett eget inlägg :p
 
Massa kramar från Houston
Julia
 
 

Kommentera här: