Halluuu

Halluuuu vänner! Har jobbat mycket denna veckan eftersom den lilla prinsessan var sjukt måndag och tisdag. 
Det börjar bli olidligt kallt här, på morgonen kan det droppa så lågt som 4 grader!!! vi har det svårt här i Texas. Men jag tycker om kylan, och de säger att ajg ska njuta så länge jag kan...
 
Orli fortsätter utvecklas och jag fortsätter att bli häpnad över hennes galet snabba framgångar, varje dag ser man skilland vilket gör mitt jobb så mycket roligare! :D
 
I helgen så var det mycket shopping som gällde, här e julekänslan på topp i galleriorna runt om :) så jag har börjat med min julklapps shopping :) och i söndags var jag och två av mina vänner i en kyrka och det var en sån otroligt lättnad att komma in dit för det kändes som hemma så planen är att åka dit nu på söndag med.
 
Jag vill tacka Gud för min familj och mina vänner här! Är så otroligt tacksam och lycklig över den turen jag haft. 
Samtidigt är det galet vad jag saknar min familj hemma och min kloka föräldrar och alla mina fantastiska vänner som jag saknar tills det gör ont i hela min kropp!! Jag vill skicka tusen tals kramar och ton med kärlek till er, mina finaste vänner och familj, tack för att ni finns för mig även när jag är på andra sidan jorden ♥
 
Lite Random bilder som vanligt :D
 
Lunch i gallerian med fina vänner
sååå fina!
 
Så här ser jag ut nu för tiden :)
 
Vi såg jultomten, trevlig man.
Juldekorationerna är ståtliga och redan uppe
 
Janina
Julia
ja vad ska man säga liksom? Helt otroligt fantastiska vänner!
Kan man hitta någon sötare, och oj vad hon kämpar!
 
kramar från Houston TX ♥
 

Kommentera här: