Berg och dalbana

Wow intesiv vecka vänner! Rutinerna har krypit sig fram, vilket gör att allt inte är nytt längre. Jag älskar mitt charmtroll men denna veckan har hon varit skrikiare än vanligt, vilket gör mitt jobb lite jobbigare. Men hon är som en vanlig treåring när det gäller sådan, nu har hon börjat fråga den fråga som alla föräldrar fruktar "Why?", hon ifrågastätter allt som händer och görs. Jag e inte ledsen för att hon frågar, men efter fyra"why?" i rad är det inte lika roligt längre :P 
Japp hon skriker men hon ger igen det med kramar, kramgo som bara den e hon! Och att varje vecka, varje dag få se hennes utveckling i gång och tal är nog något av det coolaste jag har varit med om! Jag får både vara med henne på speech och physical therapy och det är så häftigt, och att jag får lära mig och vara en del av hennes utveckling i hennes vardagliga liv är underbart. 
Idag var jag och shoppade med den 12 åriga dottern vilket var otroligt kul, har inte spenderat någon ensam tid med några av de andra barnen mer än i bilen när jag hämtar upp dem från skolan. Pojkarna hemma går det bättre och bättre med också, det känns mer avslappnat, men 10 åringen vill fortfarande att hans mamma ska göra det mest åt honom.
 
Mina vänner är finare än finast, vi träffas på starbucks, vi träffas hos varandra och vi träffas på gymmet (kanske inte jag denna veckan, men jag försöker! ;) ). I helgen åker nästan hela familjen iväg, förutom pappan, så då får jag vara lite husvakt :) 
 
Lite random bilder...
 
 
Pannkakas frukost med min finaste Julia
Vi hann bada i poolen innan det blev vinter!
 
Min nya photo kompis, Pia :D
Hermann park
Visar stolt upp sitt godis efter att ha gått "trick or treating", trots att det var ett dåligt år...?
Utflykt med en fin vän som tyvärr flyttade i onsdags
Hermann park med min vackraste
 
Jag köpte en ny ryggsäck för några veckor sen :D
Förra helgens aktiviteter, vi gjorde cheesecake (UnderBart!) och laga mat hos Julia, huuuur goott som heeeelst
 
Jag ville bara visa min och Julias insperation efter att ha varit på ett dans passa på gymmet, vi både sjöng och dans ;)
Kocken
Mysmiddag!
 
Lunch i Memorial park med min käraste vän
Sen spendera vi vår eftermiddag på antique stores och thrift shops 
 
 
 
Hehe.
 
Massa kramar och värme från ett kyligt Houston!
 

Kommentera här: